Páginas

Nordi Walking Es Trajo La Selva

martes, 1 de febrero de 2011

LLORET - SA PALOMERA - SERRA BRAVA - ROCA GROSSA - LLORET

El diumenge dia 30 de gener varem organitzar, la Secció de Nordic Walking del Centre Excursionista de Lloret i l'Escola de Nordic Walking Es Trajo, una sortida fins a Tossa de Mar.

Els dies avans de la sortida va ploure molt i les rieres anaven molt plenes. Ens va ser impossible arrivar a Tossa.

Erem 14 valents "walkers" que desafiant les més pessimistes previsons metereològiques varem decidir sortir direcció a Tossa.

Tot anava bé fins que la primera riera sens va creuar per el camí. Sort que hi havia un petit "pont" que ens va ajudar a creuar-la.

Varem anar caminant fins arrivar a la segona riera; aquesta anava un pel més crescuda i no hi havia cap pont.

Els "ingeniers" del grup varen començar a filosofar quin seria el millor lloc per fer un pont. Varem començar a construir-lo amb branques d´arbre i pedrots, però la seva resistencia al pes va ser més aviat mince, a la que va passar el segon "walker" va anar de peus a l'aigua (profunditat: fins a mitg genoll).

El grup d´ingeniers no va defellir i varen recapacitat en quin havia esta el parany. Co.y!!!! les branques eren masa petites!!!!. Es va començar una recerca per el voltant buscan troncs d´arbre una mica mes reforçats.

Finalment es va aconseguir fer un "pont" més o menys estable.

La sortida va continuar fins arrivar al Coll de Sa Palomera a on varem esmorçar. Allà varem decidir que canviavem el objectiu de la sortida ja que les rieres anaven molt plenes i que de ben segur, la riera de Tossa no seria menys.

Com bons aventurers varem decidir anar per el camí direcció a Serra Brava per després enllaçar amb la Roca Grossa i continuar fins a Lloret. El camí ens va portar per llocs amb vistes molt boniques per els boscos del voltant de Lloret.

4 hores caminant, un total de 16 km amb uns desnivells importants però un matí de diumenge molt agradable i en bona companyia. FINS LA PRÒXIMA

La pròxima o el Montseny o Sils.