Páginas

NORDIC WALKING ES TRAJO LA SELVA

NORDIC WALKING ES TRAJO LA SELVA
Nordi Walking Es Trajo La Selva

martes, 6 de abril de 2010

L'EMPEDRAT DE MOROU I L'ESTANY DE SANTA FÉ

Avui dimarts 6 d'Abril, aprofitant que era el nostre día de festa, en Narcís i jo hem anat a fer Marxa Nòrdica per el Parc Natural del Montseny. Concretament hem sortit de Can Casades i hem fet una ruta d'uns 7 o 8 kms.



Tot just agafar el camí hem trovat l'Ermita de Santa Fé, i ja iniciem la pujada que culmina a una castanyeda guapa. Continuant el camí, que ja no es tant estret hem arribat al Plà de Mulladius, que diuen que es molt frecuentat per porcs sanglars, que per sort no hem vist!!!


Després hem arribat al Empedrat de Morou, desde on hi ha una vista....!!!!!Hem anat baixant i hem arribat a la Fageda, i al Embassament, i tornada cap a Can Casades.

Tota la ruta està molt ben senyalitzada, i si la fas tal cual son gairebé 6 kms, pero nosaltres hem sortit una mica del traçat, i hem fet una mica més.
Ara que ja sabem com es, l'organitzarem per fer-la amb tota la colla de marxosos.




Hoy martes 6 de Abril, Narcís i jo hemos ido a practicar Nordic Walking por el Parque Natural de Montseny. Hemos salido de can Casades, i hemos hecho una ruta de unos 7 u 8 Kms.

Al empezar a caminar ya hemos encontrado la Ermita de Santa Fé, y ya hemos iniciado la subida, que culmina en un castañar muy guapo. Continuando el camino, que cada vez era menos estrecho, hemos llegado al Plà de Mulladius, donde dicen que es muy frecuentado por jabalís que por suerte no hemos visto!!!!

Después hemos llegado al Empedrado de Morou, desde donde habia una vista...!!!,Siguiendo el camino hemos llegado a la fageda, una zona llena de hayas, al Embalse , i de vuelta a Can Casades.

Toda la ruta está muy bien señalizada, y si se hace siguiendo el camino marcado son casi 6 kms, pero nosotros nos hemos salido un poco del trazado, y hemos hecho un poco más.


Ahora que ya sabemos como es, la organizaremos para hacerla con toda la peña de Walkers.

No hay comentarios:

Publicar un comentario